تصادف هولناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس | تمام سرنشینان جان باختند-راهبرد معاصر

تصادف هولناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس | تمام سرنشینان جان باختند

فرماندار شهرستان بندرعباس از تصادف شدید یک دستگاه خودروی سوخت بر با خودروی عبوری در محور بندرعباس به میناب حدفاصل روستای پشتکوه خبرداد و گفت: تمام سرنشینان جان باختند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ حبیب بهادری اظهار داشت: عصر امروز متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سوخت بر با خودروی عبوری در محور بندرعباس به میناب سانحه ناگواری رخ داد.

وی افزود: این خودروی سوخت‌بر در خلاف مسیر حرکت جاده در حال تردد بوده و بر اثر سرعت زیاد تعادل خودرو از دست رفته و با یک خودروی عبوری در محور برخورد می‌کند، حجم تصادف در حدی زیاد بوده که هر دو خودرو دچار آتش سوری می‌شوند.

فرماندار بندرعباس گفت: هنوز اطلاع دقیقی از تعداد افراد جان باخته وجود ندارد، اما تمام سرنشینان جان خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حجم آتش و تصادفی که در وسط جاده رخ داده در حال حاضر محور بندرعباس به میناب مسدود است و ترافیکی نیز ایجاد شده، اما عملیات امدادی در حال انجام است و مسیر مجدد بازگشایی خواهد شد.

گفتنی است بنا به اعلام منابع محلی تاکنون چهار نفر در این حادثه تلخ و ناگوار جان خود را از دست داده و در آتش سوخته اند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار